مثل برق گذشت .2 سال گذشت شهریور پایان طرح دو ساله من تو بیمارستان شفا
روزا ی خوبی بود تجربه های خوب سختی و آسونی
مریضای خوب مریضای تحریکاتی
دعا ها و یکمی فحش البته اخرش معذرت خواهی میکردن طفلکیاا
دلم نمیخواد از اینجا برم دوسش دارم خدا کنه بتونم بمونم
هرکی اسم شفا رو میشنوه میگه شفا
؟؟ روانپزشکی ؟ یعنی مریضاتون دیونن؟
شمارو نمیزنن؟ میگیم نه والا نه بلا
البته بماند تهدیدایی که میشیم برای مهار مریضای تحریکاتی واینکه چندتا بادیگاردامون از دست مریضای بد حال کتک خوردن . این از سختی کار ماست که بقیه از بیرون میگن شما که کاری انجام نمیدین
و نمیگن اگه شما کاری ندارین اونج پس چرا جز مشاغل سخت دسته بندی شدین؟
و این داستان ادامه دارد...
پرستاری...ما را در سایت پرستاری دنبال میکنید
برچسب: هیییی روزگار,هییییی روزگار,هییی روزگار, نویسنده: بازدید: 19