پرستاری

متن مرتبط با «یه خبر خوب» در سایت پرستاری نوشته شده است

یه خبر خوب":

  • نیلوبلاگ

    سلام دوستان. یه خبر خوب داشتم که خواستم باهاتونxa0 به اشتراک بزارم و اونم این کهxa0 چند روز پیش اولین خانه شبانه روزیxa0 اوتیسم در رشت افتتاح شد. مکانی که توش از کودکان زیر 14 سال که مبتلا به اوتیسم هستنxa0 به صورت شبانه روزی و 24 ساعته نگهداری میشهxa0 که تحت پوشش بهزیستیxa0 اداره میشه و یه مرکز خصوصیه. کادر شاغل در این مرکز شامل مدیر موسسه یک روانشناسxa0 سه پرستار (البته به صورت شیفت در هفته) 6 مراقبه که xa0من مدت یک هفته ست که افتخار دارم به عنوان پرستار تو این مرکزxa0 کار کنم و از نزدیک آشنا ...

    ادامه مطلب