باسلام خدمت دوستان عزیز در جواب دوستانی که لطف کردن و فحش و نفرین نوشتن چون ادرسی نداشتم که جوابشونو بدم گفتم اینجا بنویسم : ۱- من فقط سه ماه اونجا بودم نه بیشتر ۲_ بله خبرو خوندم و شنیدم و مثل هر کسی که از شنیدن این خبر حرص خورد قلبم به درد اومد و اینکه اون خانوم بر کنار شد ۳- لطفا ندونسته و نشناخته همه رو به یه چشم نبینید . ممنون از نظرتون
+ نوشته شده در جمعه هجدهم خرداد ۱۳۹۷ ساعت 2:2 توسط مهرسا توده |
پرستاری...
ما را در سایت پرستاری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 15:30