سلام دوستان حاضر و غایب وبلاگی. بله دو سال طرح با همه خاطرات تلخ و شیرین تموم شد. الان من از سربازی در اومدم و یه پرستار تمامم .الان دارم تو یه بیمارستان خصوصی بخش جراحی کار میکنم و منتظر جواب آزمون استخدامی هستم. به امید قبولی پرستاری...
ما را در سایت پرستاری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 27 آبان 1395 ساعت: 6:34